Ku Sendiri
Cedihnyer sayer.....semua orang akan meninggalkan parit raja ni...kwn-kwn masa suka dan sedih da jauh-jauh ngan saya...mula my cik abe..huhuhu..sedih giler time dia tglkan sayer..erm rasa mcm da tak leh jumpa da...sejak dia balik kedah sayer kerap sgt 3G ngan dia..hehe..rindu la katakan..

Lepas my cik abe, my cik nur lak balik..baru je ptg td..pegi menghantarnya di bp..erm sempat la makan asam pedas bersama..jejalan bersama kt carefour..erm pastu anta dia naik bus. aku tak tgu lama masa tu kot air mata ni mengalir..haha..hatiku sayu..cz org yg paling rapat ngn aku selama ni da jauh sume da...erm tgl ku sendiri..dia ibarat kakak aku..maklumla org takde kakak ni kan..bila da dpt manja ckit..sori yer kak nur kalo perangai sayer ni over..hehehehe..

Walaupun dimana anda yang ku sayangi berada tp kamu tetap aku rindui..sampai bila-bila..you all da banyak tlg dalam kehidupan sayer.

I will miss you always...always be happy... :))