Buat Spoil...
I know n i admit that is my fault..tp sy ada hati dan perasaan yang mana akan terguris juga dengan kata-kata kamu..

I'm not a perfect ..but i try to be a perfect..You always make me down down and down...

So where can i get a spirit to be a better if you always like that..

Kamu selalu bagitahu saya..apa yang saya buat semua tak betul..tapi saya ni masih sabar..everyday you scold me..mungkin muka saya cute sikit..tu yg awak masih biarkan saya bertahan di sini..agaknya kalo muka macam ***g s****h confirm dah lama dia suruh aku pergi..

Nape awak sesuka hati nak marah-marah saya tanpa hiraukan perasaan saya..awak nampak saya lembut..tp hati ni kadang-kadang memberontak..

Saya tak reti nak lawan even pada sapa pun..tp jgn biarkan saya hilang sabar..

Suruh saya buat decision yer...jgn sampai satu hari saya buat decision yang mengejutkan..


p/s : sabarlah wahai hati..ini mungkin ujian utk kamu..bersabar lah...