Ahad, 16 Mei 2010
Laptopku Sudah Pergi..
Sedihhhhhhhh sgttttt....laptop yang aku beli ngan duit aku sampai aku tak leh nak makan sedap2 satu sem tu sudah pun membuat otak aku serabut..erm nape kamu rosak masa aku betul-betul perlukan kamu....waa.....sedih sgt....
Ku Sendiri
Cedihnyer sayer.....semua orang akan meninggalkan parit raja ni...kwn-kwn masa suka dan sedih da jauh-jauh ngan saya...mula my cik abe..huhuhu..sedih giler time dia tglkan sayer..erm rasa mcm da tak leh jumpa da...sejak dia balik kedah sayer kerap sgt 3G ngan dia..hehe..rindu la katakan..

Lepas my cik abe, my cik nur lak balik..baru je ptg td..pegi menghantarnya di bp..erm sempat la makan asam pedas bersama..jejalan bersama kt carefour..erm pastu anta dia naik bus. aku tak tgu lama masa tu kot air mata ni mengalir..haha..hatiku sayu..cz org yg paling rapat ngn aku selama ni da jauh sume da...erm tgl ku sendiri..dia ibarat kakak aku..maklumla org takde kakak ni kan..bila da dpt manja ckit..sori yer kak nur kalo perangai sayer ni over..hehehehe..

Walaupun dimana anda yang ku sayangi berada tp kamu tetap aku rindui..sampai bila-bila..you all da banyak tlg dalam kehidupan sayer.

I will miss you always...always be happy... :))
Rabu, 12 Mei 2010
Dugaan
Kita hidup dalam dunia yang penuh dengan ragam manusia..tp jgnlah berfikir bahawa semua manusia ni perfect dan jgn jadiakn setiap keburukan dan kelemahan org tu sebagai satu masalah kepada kita...jgn cepat mengalah dengan ujian kehidupan..jgn cepat melatah..kite juga manusia..cube pk ape org pk pasal kite..oleh itu,sesuatu yang ingin dikatakan hendak di tapis terlebih dahulu..tak kira lah dalam situasi persahabatan, pekerjaan or ape pun..jgn lari dr masalah kerana ianya tak kan selesai dengan cara itu..

Ini hanyalah untuk bicara hati ku yang selama ini tidak selesa dengan beberapa keadaan yang berlaku sekrang..bukan lah utk menasihati sesiapa tp untuk mengingatkan diri sendiri sahaja..

Kesedihan ubatnya adalah ketawa..

Jadi, idup ini mesti happy..bila lagi kan nak happy happy??hehe...jom kekwan kite renungkan sape diri kite yg sebenarnye..adakah kesalahan itu dtg dr org len atau diri sendiri...
Jumaat, 7 Mei 2010
Kini Kita Berjauhan...
Dia akan tinggalkan aku bersendirian..bukan tak pernah bersendirian tapi kali ni aku rasa sedih sgt..erm aku rasa menyesal sgt..dia akan berada jauh dr pandangan aku..namun dia tetap yang satu bertakhta di hati kecil ini..erm sejak aku berada dekat dengannya aku masih tak rasakan kesedihan ini kerana aku tahu jarak kami masih dekat..kali ini aku lemah dan tidak kuat seperti sebelum ni..dia lah yang banyak membantu aku,memberi semangat pada aku,melayan karenahku,dia saje yang boleh bertahan denganku..dia sabar dengan sume tindak tanduk aku walaupun ada diantara tindakanku melukakan hatinya..kali ini kita perlu berjauhan kerana menunaikan tanggungjawab masing-masing..

Aku akan sentiasa dihatinya walau ke hujung nyawaku kerana dialah yang terakhir dalam hidupku..aku tak takut untuk berdepan dengan apa jua rintangan kerana aku ada DIA dan dia..DIA sentiasa kucintai dan DIA sentiasa aku syukuri..dan dia adalah anugerah dari DIA..aku amat menghargainya..

Buat diri aku,aku nasihatkan kuatkan semangat dan hati demi menempuhi hari-hari yang mendatang..insyaALLAH sekiranya dugaan hari ini kita boleh harungi, dugaan hari esok kita akan lepasi..walaupun orang ckp hubungan jarak jauh ni sukar namun bagi aku,kekuatan dan kepercayaan itu lah tiangnya..so..aku happy dengan cara hidup yang aku pilih ini.

Cinta memerlukan pengorbanan dan cinta memerlukan kekuatan..
Aku akan sentiasa disampingnya..AMIN..

Bila kita membuat keputusan untuk menerimanya,itu bermakna kita telah bersedia untuk menghadapinya..

Followers

Dikuasakan oleh Blogger.

About this blog

Kadang kala aku ketawa...kadang kala menitiskan air mata..kadang-kadang aku suka mendiamkan diri...

About Me

Foto Saya
~Hati ke Hati LyNieS~
Manusia biasa yang sering melakukan kesalahan. Mudah terasa tapi sentiasa happy...
Lihat profil lengkap saya

Popular Posts